REMAX zet een duidelijke stap richting de toekomst. Met trots presenteren we een vernieuwde merkidentiteit en een modern logo dat klaar is voor het digitale tijdperk, zonder afbreuk te doen aan ons erfgoed. Het nieuwe design combineert eenvoud met een frisse, professionele uitstraling. De ballon blijft daarmee hét visuele symbool van onze wereldwijde merkherkenning.
De woningmarkt ontwikkelt zich in razend tempo. Klanten verwachten een merk dat meebeweegt; consistent, professioneel én visueel sterk is. Sterke merken wachten niet af, ze vernieuwen met visie. Zo kiest REMAX bewust voor deze brand refresh. Deze maakt het merk klaar voor de toekomst, met een uitstraling die past bij onze service en ambitie.
“Een nieuw logo dat staat voor vertrouwen, vooruitgang en verbondenheid met de klant.”
Aldus Regional Director Martijn Groot.
Onze kern. Onze mensen. En onze missie:
Bij REMAX Nederland geloven we dat iedereen het verdient om met vertrouwen zijn of haar droomhuis te vinden.
Het is onze missie om huizenkopers en -verkopers in Nederland te ondersteunen met persoonlijke aandacht, deskundig advies en een uitgebreide kennis van de lokale woningmarkt. Wij streven ernaar om voor elke klant de beste resultaten te behalen.
Met dit nieuwe gezicht blijven we doen waar we het beste in zijn: mensen helpen bij de belangrijkste stap in hun leven; met aandacht, expertise en betrokkenheid.
Het nieuwe logo zal vanaf vandaag gefaseerd zichtbaar zijn in onze online en offline uitingen, op kantoorsignage, borden, social posts en marketingmateriaal.
Terug naar overzicht