Wij vinden de kwaliteit van onze werkzaamheden en de tevredenheid van onze klanten erg belangrijk. Ondanks dat wij onze uiterste best doen om zo goed mogelijk te werken en goede service en dienstverlening te bieden, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Wij vinden dat vanzelfsprekend erg vervelend en leren graag van eventuele klachten of opmerkingen die u aan ons doorgeeft. Als u een klacht of opmerking doorgeeft, doen wij onze uiterste best om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Het indienen van een klacht

Heeft u een klacht, opmerking of verbeterpunt over de werkzaamheden van een zelfstandig RE/MAX-makelaar, dan kunt u ons altijd mailen, schrijven of bellen.

Klachtafhandeling

Na ontvangst van de klacht nemen wij contact op met de lokale kantooreigenaar, onderzoeken de oorzaak en proberen tot een oplossing te komen. U ontvangt binnen 14 dagen een reactie.

Onderstaand de contactgegevens:

RE/MAX Nederland
Breed 36
1621 KC HOORN (NH)

Tel: 0031 (0)88 883 37 00
Email: info@remax.nl
Website: www.remax.nl

Geschillen

Wij zijn als VBO makelaar aangesloten bij de commissie Makelaardij Consumentenmarkt.